توصیه های مهم برای بازسازی دفتر کار

توصیه های مهم برای بازسازی دفتر کار

یک محل کار شیک، زیبا و پر انرژی تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه کارمندان گذاشته و میتواند بر افزایش بهره وری آنها موثر باشد. اگر از ظاهر دفتر کار خود خسته شده اید و همه چیز به نظرتان تکراری و کهنه به نظر می رسد یعنی وقت آن رسیده که یک بازسازی اساسی در دفتر کار خود انجام دهید.

تعویض کفپوش قدیمی، حذف کاغذ دیوارهای کهنه و مندرس، رنگ آمیزی دیوارها با رنگ جدید، خرید مبل و صندلی های جدید و راحت و تعمیر خرابی های بیرونی و درونی و …. میتواند محل کار شما را به کلی تغییر داده و فضایی تازه و سرشار از انرژی برای شما ایجاد کند. برای بازسازی دفتر کارتان بی گدار به آب نزنید. ابتدا باید لیستی از خواسته هایتان تهیه کنید تا مراحل بازسازی دفتر کار را به توجه به آنها تنظیم کنید. در ادامه توصیه های مهمی در مورد بازسازی دفتر کار برای شما گرد آورده ایم که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود.

عجله نکنید.

برای بازسازی دفتر کار و تعویض وسایل قدیمی با وسایل جدید عجله نکنید. شاید شما بخواهید همه چیز را دور بیندازید و وسایل تازه ای بخرید اما بهتر است ابتدا دفتر کارتان را به طور دقیق بررسی کنید. ممکن است برخی وسایل هنوز هم سالم و زیبا باشند و نیاز به تعویض آنها نداشته باشید.

برای تغییر دکوراسیون داخلی دفتر کار باید بهترین استفاده را از فضا ببرید و تعادل لازم را در تمام ابعاد آن ایجاد کنید. برای این کار بهتر است نظر همکارانتان را هم بپرسید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

اهداف را مشخص کنید.

پیش از شروع پروژه بازسازی باید هداف خود را از انجام این کار مشخص کرده باشید و خلاصه بندی کامل برای این کار تهیه کنید. در این مرحله شما باید محل کار خود را ارزیابی کرده و فضای نگهداری هر ویسله را مشخص کنید.

یک شرکت بازسازی ساختمان خوب و معتبر پیدا کنید.

اگر میخواهید بازسازی دفتر کار شما به صورت حرفه ای و اصولی انجام شود بهتر است کار را به کاردان سپرده و یک شرکت بازسازی خوب و معتبر پیدا کنید. انجام بازسازی ساختمان توسط یک شرکت تخصصی و حرفه ای خیال شما را از هرجهت راحت خواهد کرد. برای طراحی دکوراسیون داخلی خود نیز بهتر است از یک طراح حرفه ای کمک بگیرید تا بازسازی دفتر شما به زیبایی به پایان برسد.

چقدر میخواهید هزینه کنید؟

پیش از شروع کار باید میزان بودجه ای که میتوانید هزینه کنید را تعیین کرده باشید. طراح حرفه ای با توجه به نیازهای دفتر کار شما لیستی از مراحل بازسازی را مشخص کرده و هزینه کلی را تخمین می زند. شما میتوانید با توجه به این لیست و میزان بودجه خود شکل بازسازی نهایی را مشخص کنید تا طراح بتواند با راهکارهای مقرون به صرفه تر کار را به اتمام برساند.

تم مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

این مرحله یکی از مهمترین مراحل پیش از بازسازی ساختمان است که سرنوشت نهایی فضای دفتر کار شما را مشخص خواهد کرد. در این جا بیش از هر چیز باید به علاقه خودتان اهمیت بدهید.

میخواهید فضای دفتر کار شما آرامش بخش باشد یا هیجان انگیز و سرشار از انرژی؟

میخواهید دفتر کارتان را از شکل قدیمی و کسل کننده اش خارج کنید و فضایی جذاب و هیجان انگیز به محل کارتان بدهید؟

در این مرحله شما میتوانید با انتخاب تم مورد نظرتان ظاهری کلاسیک یا مدرن، آرامش بخش یا محرک، خلاقانه، شیک و چشم نواز به دفتر کارتان بدهید. البته برای انتخاب ظاهر جدید دفتر کار بهتر است با همکارانتان و یک طراح حرفه ای مشورت کنید تا تصویر بهتری از شکل نهایی محل کارتان داشته باشید.

از فضای دفتر کار نهایت استفاده را ببرید.

شما میتوانید با ایده های خلاقانه وسایل دفتر کارتان را به گونه ای بچینید که نهایت استفاده را از فضا برده باشید. برای چیدمان صحیح و استاندارد وسایل دفتر کار باید با مقررات قانونی طراحی داخلی ساختمان آشنایی داشته باشید. هنگام چیدمان وسایل مختلف نیازهای احتمالی خود در آینده مانند کابل کشی ارتباطی و فضایی کافی برای رشد بالقوه را نیز در نظر بگیرید.

چیدمان اثاثیه دفتر کار

در نهایت و پس از بازسازی دفتر کار نوبت به چیدمان اثاثیه و مبلمان جدید می رسد. در این مرحله باید با توجه به هارمونی رنگ و فضا و انتخاب محصولات مرغوب و باکیفیت فضای جدید و زیبای محل کار خود را تکمیل کنید. برای خرید وسایل شیک و به روز میتوانید به گالری و حراج های سوله ای سری بزنید.

در بازسازی محل کارتان مصرف بهینه انرژی را نیز در نظر گرفته و از محصولاتی مانند پنجره های دو جداره استفاده کنید تا در مصرف برق و گرمایش و سرمایش صرفه جویی شود.

برچسب‌ها

درج کامنت